Skoči na glavno vsebino
+(386)2 545 96 00 ospuconci@ospuconci.si

Osnovna šola Puconci z Vrtcem pri OŠ Puconci skupaj s šolami iz Španije, Turčije, Nemčije in Grčije sodeluje v skupnem projektu Erasmus+ TAG (Mesto iger).

V tednu od 9. do 15. februarja 2020 smo se tri strokovne delavke udeležile druge izmenjave v turškem mestu Darica.

fotografije

Učenci osnovne šole, na kateri se izvaja pouk od prvega do četrtega razreda, so nas v ponedeljek zjutraj ob deveti uri, ko se pri njih začne pouk, sprejeli s tradicionalnim turškim plesom. Sledila je predstavitev šole in učenje angleškega jezika z uporabo namiznih in miselnih iger. Turški koordinator je predstavil učenje tujega jezika angleščine tudi skozi dramatizacijo. Pozdravilo nas je še šolsko osebje, ki nam je pripravilo kratek kulturni program. Popoldne smo izkoristili za ogled kulturne dediščine kraja Darica.

V torek so učenci četrtega razreda spoznavali osnove slovenskega jezika. Sestavljali so slovenske besede, se z igro skrivalnic učili šteti do deset in igrali igro spomina s slovenskimi besedami. V okviru aktivnosti STEM so učenci s pomočjo lego kock sestavili svoje mesto in izdelali strip, učitelji pa smo se preizkusili v izdelavi senčnih lutk in izvedbi senčnega gledališča. Popoldne smo namenili načrtovanju nadaljnjih aktivnosti v okviru projekta Erasmus+.

Sreda je bila namenjena ogledu znamenitosti kulturno bogatega Istanbula; Hagia Sofija, palača Topkapi, Cisterna bazilika in Veliki bazar.

Četrtkov dan smo začele s poučevanjem tradicionalnih slovenskih izštevank in iger. Učenci so uživali ob igrah rinčice talam, Abraham ima sedem sinov, lisica, kaj rada ješ in leti, leti. Skupaj z učenci smo se preizkusili v umetniških in glasbenih aktivnostih. Po petju in plesu smo na podlagi izdelanih risbic s pomočjo aplikacije ustvarili sestavljanke. Turški koordinator nam je predstavil učenje angleščine preko računalniških igric, ki jih je mogoče oblikovati v za to namenjenih spletnih straneh. Zanimivo in zelo poučno je učenje angleščine s pomočjo uporabe sinhronizacije risanih filmov, kar so nam dokazali turški učenci. Delu v učilnicah je sledil kratek kulturni program, ki se ga je udeležil tudi direktor zavoda za izobraževanje.

V petek smo v drugem razredu po metodi TPR usvajali poimenovanja za igrače v angleškem jeziku. Nadaljevali smo z igralnimi kartami ter namiznimi in miselnimi igrami, kar predstavlja učenje na zabaven sproščujoč način. Igrali smo igre Jenga, spomin, bingo in domino. Na šolskem dvorišču so nam otroci prikazali tradicionalno turško igro, podobno igri gnilo jajce, nato pa še dve igri z vrvicami in magneti, kjer je poudarek na pravilnem zaporedju zgodbe, ki je ni moč sestaviti brez timskega sodelovanja. V osnovni šoli je tudi oddelek najstarejše skupine vrtčevskih otrok. Ta dan smo pokukali tudi v njihove prostore. V popoldanskih urah smo si z ladje ogledali azijski del Istanbula.

Domov smo se vrnile z novim znanjem, dobrimi vtisi in uporabnimi idejami za nadaljnje delo. Čez dobre tri mesece, v mesecu maju, pa je naša šola gostiteljica tretje izmenjave projekta Erasmus+ TAG.

Zapisali: Janja Bedič, Darja Cigüt in Andreja Huber.

(Skupno 220 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost